Alina Eremia Noi Versuri

Cu zambete ca gloante. Alina Eremia - Noi.


Alina Eremia Noi Versuri Youtube

Mark Stam Tu eşti o infractoare Ce-aş vrea să mă omoare Aşa cum n-au s-o facă alţii Cu zâmbete ca gloanţe Ţinteşti în puncte slabe O marionetă în piesa ta Punte.

Alina eremia noi versuri. Nu spun că e. Dar dacă totuși v-a plăcut dați un LIKE Share și Subscribe. Versurile melodiei Doar noi interpretata de Alina Eremia si Mark Stam.

Ai pus sărutul tău pe ochii mei închiși Să nu ma tem de răsărit La început de noi. Tu esti o infractoare. Versurile piesei Noi interpretata de Alina Eremia.

Nu spun ca e locul meu aici. Nu încerca să mă ridici de la pământ. As da - versuri Alina Eremia Versuriro Versuri A AL Alina Eremia As da.

Cum naiba sa te scot din mintea mea. Un drog puternic e atingerea. Versuri Alina Eremia - As da.

C P 2018 MediaPro Music Entertainment Global Records Spoiala Brot. Subscribe la Canalul Oficial de Youtube Alina EremiahttpsmarturlitSubscribeAlinaEremia Booking Romania. Filmele ce rulau in ochii mei Le dai iar play doar s-alerg in ochii ei Poa sa vina cancan Nu conteaza dansez ca tiganca Nu ma apropii inclina bine banca Recunoaste ca ti s-a pus pata Si tot umbli dupa mine in alta.

Ai pus sărutul tău pe ochii mei închiși Să nu ma tem de răsărit La început de noi Ai pus. Videoclip oficial cu Alina Eremia si Mark Stam interpretand single-ul Doar Noi. Tu esti o infractoare Ce as vrea sa ma omoare Asa cum n-au s-o faca altii Cu zambete ca gloante Tintesti in puncte slabe O marioneta in piesa ta Te-as venera si blestema Cum naiba sa te scot din mintea mea Un drog.

Noi Alina Eremia Lyrics Letra. Visând un ideal Visând un ideal. Versuri Alina Eremia Noi lyrics.

Sunt prinsă-n rădăcini așa adânc. Sunt prinsă-n rădăcini aşa adânc. Filme cu noi - versuri Alina Eremia feat Nosfe Versuriro Versuri A AL Alina Eremia Filme cu noi.

Îmi cer scuze pentru unele greșeli. Alina Eremia Noi Versuri Alina Eremia Noi Lyrics Nu încerca să mă ridici de la pământ Nu lua de bun zâmbetul meu accidental Sunt prinsă-n rădăcini așa adânc Visând un ideal Visând un ideal. Alina Eremia Caut adresa da m-am rătăcit Pe străzile pe care noi doi Obișnuiam mereu să ne-ntâlnim Și nu aveam sufletele.

Cum se face A fost o nebunie Tu esti vara mea Poarta-ma Cand luminile se sting Vara mea De ce ne. Bogdan - 22 Octombrie 2020. Babe numai tu babe Strofa 1.

Tintesti in puncte slabe. Alina Eremia Mark Stam Te-aş venera şi blestema Cum naiba să te scot din mintea mea. NOSFE - Filme cu Noi VersuriLyricsFilmele ce rulau in ochii meiLe dai iar play doar s-alerg in ochii eiPoa sa vina cancanNu conteaza.

Alina Eremia Noi versuri Scris de. Alina Eremia Noi Lyrics Nu încerca să mă ridici de la pământ Nu lua de bun zâmbetul meu accidental Sunt prinsă-n rădăcini așa adânc Visând un ideal Visând un ideal. Noi versuri Alina Eremia.

Nu lua de bun zâmbetul meu accidental. As da toata muzica Ma simt atat. Versuri Alina Eremia feat Nosfe - Filme cu noi.

Nu lua de bun zambetul meu accidental. Nu spun că e locul meu aici Poate reușești tu să-mi explici Cum să mă dezbrac de frici. Visând un ideal Visând un ideal.

Nu incerca sa ma ridici de la pamant. Subscribe la Canalul Oficial de Youtube Alina EremiahttpsmarturlitSubscribeAlinaEremia Mercedes-Benz Romania Follow Alina EremiaFacebook. Asa cum n-au s-o faca altii.

Tu ma dezbraci de orice gand Doar c-o privire nu stie nimeni Ca mi-a fost frica sa m-arunc De la inaltime da nu cu tine Stii ca as fugi oriunde in lume Daca te am cu mine nu conteaza unde Ne trezim tu stii ca pentru noi. Nu spun că e locul meu aici Poate reușești tu să-mi explici. Versuri Noi Alina Eremia.

Versuri muzica Alina Eremia colectie cu cele mai populare melodii interpretate de Alina Eremia. Nu încerca să mă ridici de la pământ Nu lua de bun zâmbetul meu accidental Sunt prinsă-n rădăcini așa adânc Visând un ideal Visând un ideal. Nu încerca să mă ridici de la pământ.

Doar noi - versuri Alina Eremia feat Mark Stam Versuriro Versuri A AL Alina Eremia Doar noi. Nu spun că e locul meu aici Poate reușești tu să-mi explici Cum să mă dezbrac de frici. Alina Eremia - Doar noi Versurile piesei Doar noi cu Mark Stam Strofa 1.

Nu incerca sa ma ridici de la pamant Nu lua de bun zambetul meu accidental Sunt prinsa-n radacini asa adanc Visand un ideal visand un ideal. Arhiva cu 67 versuri de Alina Eremia inclusiv. Sunt prinsa-n radacini asa adanc.

Visand un ideal visand un ideal. Versuri pentru Déjà vu. Nu spun că e.

Tu eşti o infractoare Ce-aş vrea să mă omoare Aşa cum n-au s-o facă alţii Cu zâmbete ca gloanţe Ţinteşti în puncte slabe O marionetă în piesa ta Te-aş. Și eu le-am observat. Ai pus sarutul tau pe ochii mei inchisi Sa nu ma tem de rasarit La inceput de noi Ai pus sarutul tau pe umerii mei tristi Sa nu ma tem.

Alina Eremia Noi Versuri octombrie 22 2020 12 luni ago admin. Versuri pentru Bipolară Strofa 1 Ca vremea de afară instabil emoțional La noi seară de seară e iubire cu scandal Final imprevizibil ce ne ține în suspans E. Nu încerca să mă ridici de la pământ Nu lua de bun zâmbetul meu accidental Sunt prinsă-n rădăcini așa adânc Visând un ideal Visând un ideal.

Ai pus sărutul tău pe ochii mei închiși Să nu. Poate reusesti tu sa-mi explici. 0748 286 025 0757 104 166International Book.

O marioneta in piesa ta. Nu spun că e locul meu aici Poate reușești tu să-mi explici Cum să mă dezbrac de frici. Te-as venera si blestema.

Alina Eremia versuri Doar noi Tu esti o infractoare Ce as vrea sa ma omoare Asa cum n-au s-o faca altii Cu zambete ca gloante Tintesti in puncte slabe O marioneta in piesa ta Te-as Alina Eremia - Doar noi. Versuri Alina Eremia feat Mark Stam - Doar noi. Ce as vrea sa ma omoare.

Nu lua de bun zâmbetul meu accidental. Nu spun ca e locul meu aici Poate reusesti tu sa-mi explici Cum sa ma dezbrac de frici.


Videoclip Alina Eremia Noi


Alina Eremia Noi Versuri Video Oficial


Alina Eremia Noi Versuri Versuri


Alina Eremia Noi Versuri Lyrics Youtube


Alina Eremia Noi Lyrics Matchlyric


Alina Eremia Noi Versuri Versuri


Alina Eremia Noi Versuri Versuri


Alina Eremia Noi Lyrics Versuri Youtube


Alina Eremia Noi Virgin Radio Romania


Alina Eremia Noi Versuri Versuri


Alina Eremia Noi Versuri Lyrics Youtube


Alina Eremia Noi Lyrics Genius Lyrics


Alina Eremia Noi Versuri Versuri


Alina Eremia Noi Versuri Versuri


Versuri Alina Eremia Noi


Alina Eremia Noi Versuri Versuri


Alina Eremia Doar Noi Lyrics Genius Lyrics


Alina Eremia Noi Versuri Versuri


Alina Eremia Noi Versuri Versuri

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
Advertisement here
Advertisement here
Advertisement here